måndag 22 september 2008

Lång startsträcka!

När jag startade den här bloggen trodde jag att jag skulle fortsätta nästa dag..... det är två och en halv månad sedan dess, skämmigt.

Men så här är det, när man är pensionär har man så mycket att göra så en del saker hinns inte med, man har ju aldrig någon fritid! På den tiden man jobbade var det ju helt klart när man skulle jobba och när man var ledig! Nu finns inga sådana klara gränser och bloggandet hör väl till det som man skulle göra på fritiden.

Detta var en lång krånglig ursäkt till att jag inte skrivit på denna långa tid. Men jag och min fru har hunnit med en hel del annat i sommar, ( min fru är inblandad i bloggnamnet, Hansinga, ett försök att få henne att skriva ibland, få se hur det går?) I alla fall har vi varit på semester till Mallorca där vi fick den stora äran att vara med när vår dotter gifte sig, det känns skönt att ha henne i hamn.

Nu ska jag åka ut till vår kolonilott så det blir inget mer idag, men kanske någon annan dag.
" Gammal man gör så gott han kan men dansar fan så illa."

Hans.

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Ser man på...sent ska syndaren vakna. Nu ser jag fram emot att följa ert liv på bloggen! :)

Ylva sa...

Hej HansInga!
Elisabeth hade länkat till er blogg så det är därför jag hittade hit! Jaha, nu lägger jag in den som favorit så känn pressen att skriva regelbundet nu! ;-)
Kolla gärna in min blogg: www.smeds.blogspot.com