söndag 22 juli 2012

Idioter!

Skadegörelse!

I dag vaknade vi till en trist syn, våra blomlådor som vi hängt upp på staketet var kastade på marken! Visst har man rätt att bli arg? Vad är det för mening med att göra så, i stället för att gå förbi på gatan och beundra blommorn så sträcker man sig in över staketet och kastar blomlådorna in på gräsmattan. Hur många hjärnceller fattas i huvudet på dom som gör så? Förmodligen tycker dom själva att dom är duktiga, eftersom dom inte har något i huvudet att imponera på sina kompisar med så tycker dom väl att nu har jag visat hur tuff jag är, stackarna.

Dom är ju inte så modiga heller, en gång för något år sedan när jag råkade se skadegörelsen så öppnade jag altandörren och frågade vad dom pysslade med, fy fan vad dom sprang, tufft va. I natt sov jag när det hände, skönt då slipper man bli frestad att skjuta en svärm hagel i ändan på dom.

Nu har det hänt, lite tidigare än vanligt i år, annars brukar det ske i samband med Luleåkalaset. Jag har alltid trott att det är sådana som inte kommit till hos någon tjej och kanske fått utlösning på det här sättet i stället.

Hans, något uppgiven.

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Idioter finns det tyvärr gott om!!!
Kram E.