söndag 3 juli 2011

Solsken.


Nu är det söndag och solen lyser från en molnfri himmel, det har den gjort nu hur länge som helst, jag har inte lyckats hålla reda på när det var mulet sist. Nu är inte jag någon minneskonstnär som minns precis allt som hände sistlidna veckan.

I alla fall är dom flesta här i trakten som pepparkakor, det är ju snyggt (guud vad vi är snygga) och man ser frisk ut men är ju precis tvärt om, att sola sig är inte alls nyttigt, sägs det, jag tror inte på det, jag tror att det är ljusskygga blekfisar som spridit det ryktet.

I alla fall är det nog nu, vi vill ha regn, nu måste jag säga att jag tror inte det är den allmänna uppfattningen, det finns ju en massa folk som inte satt morötter och annat som behöver vatten för att växa, dom skiter ju i oss och våra morötter bara dom får skryta med sin solbränna, en del tänker bara på sig själva.

Hans, som tycker solen är varm.

Inga kommentarer: