torsdag 7 februari 2013

I väntans tider.

Det är säkert många som missförstår rubriken, nej min fru väntar inte barn! Det är lika bra tycker jag, det skulle bli sådan uppståndelse, tänk er själva, pensionärer som börjar föda barn! Dom är ju snart barn själva, om dom inte dör innan förståss. Vår skapare visste vad han gjorde, människan skulle nog klantat till det om det inte varit omöjligt.

Nä, vi väntar på vår dotter och hennes dotter som kommer till oss på lördag, den ena snart förtio, den andra snart fyra, tyvärr stannar dom bara en vecka men vi har bestämt att för att utnyttja tiden till fullo så ska vi inte sova varken natt eller dag från och med lördag och en vecka framåt. När dom åkt hem, då ska vi sova.

Jag har gott ifrån en av mina principer att bara visa foton som jag själv tagit i den här bloggen, det här fotot har jag hittat i "molnet", för dom som eventuellt inte vet vad molnet är så kallas det så när man pratar om all datatrafik som finns i rymden. Jag tyckte det var en bra bild som faktiskt liknar våra kommande gäster.

I dag är det torsdag, snart är dom här!

Hans, som åker till flyget redan på fredag för att inte missa tjejerna som kommer på lördag eftermiddag.

Inga kommentarer: