lördag 1 november 2008

Fullmatad fredag.

Sista dagen i oktober blev en innehållsrik dag, det började tidigt med att jag träffade en kameramontör för att lära mig sköta våra bevakningskameror i garaget.

Efter det åkte vi på Hantverksmässa i Arcushallen, där vandrade vi runt några timmar, kollade på alla hantverkare, hur duktiga är dom inte! Det är inte klokt så kreativa människor det finns, även om nu någon beställt sina grejer från Kina vilket jag faktiskt inte tror så om så skulle vara, det är ju också kreativt.

Vi åt lite lunch, träffade en del bekanta, både Inga och jag träffade gamla arbetskamrater, och vi träffade en kusse till mig också.

Lite shopping blev det också mest billigt krafs som vi måste ge bort som julklapp åt våra barn för att bli av med dom. (Inte barnen,krafset)

Sedan vid femtontiden på eftermiddagen badade jag bastu med några andra gaggiga gubbar, skönt.

På kvällen kom sedan dagens höjdpunkt, vi gick till Kulturens Hus och tittade och lyssnade på Magnus Betnér som jag gillar skarpt, han tänker som jag i mycket (men inte i allt) men han är bättre på att framföra sina åsikter än jag.Han är bra, det kanske inte är alla som pallar för allt han kläcker ur sig men det mesta är otroligt bra, det är nog rätt så livligt mellan dom öronen.
När vi kom hem vid tiotiden måste vi gå ner i varv lite så vi tittade på tv ett par timmar innan vi gick till sängs.
Hans. Nöjd med fredagen.





Inga kommentarer: