lördag 29 augusti 2009

Släktingar.

Fyra syskon Sandsten.

I går hade vi en mindre släktträff, det var några syskon till min fru som kom på besök, härovan syns min fru, storebror Sven, Astrid och Lilly. Det finns tre syskon till i livet men två bor i Stockholm och en var lite krasslig.


Vi tyckte det var en trevlig sammankomst och gästerna var också trevliga, kanske lite dåliga på att äta, vi får äta rester nästa vecka. Nu var det inte bara dom fyra som jag räknat upp som deltog, alla hade sina respektive med sig dessutom var Ulf med fam. minus Tobias som är i Uppsala, Stefan var med och Svens äldsta son Håkan som bor i Stocholm men var på tillfälligt besök hos sina föräldrar, så vi blev några stycken. Mycke prat blev det även om jag inte minns mycket av vad vi pratade om, men jag minns att vi träffades.


Hans, som nästan nyss vaknat.




Inga kommentarer: