söndag 18 april 2010

Bra granne.

Kungafamiljen?

Vi har varit på Kulturens Hus och sett på After Dark! Detta tack vare en granne som tänkte på oss när dom fick två biljetter över, dom  ringde på och frågade om vi ville ta över biljetterna, naturligtvis ville vi det vilket vi inte ångrar.

Det var en fantastisk föreställning med en fart och ett tempo som gjorde att en och enhalv timme var över på nolltid, det var väl det enda man kan klaga på i så fall, inte tempot men att föreställningen tog slut så fort.

Är det något som ska kallas show så är det vad After Dark presenterar, det är glitter och glamour så det slår gnistor om det. Dessutom är dom roliga också, och vackra, det är de snyggaste tjejer som jag sett på mycket länge och då får man betänka att det inte finns med en enda tjej! En del av "brudarna" är inte ens unga.

Men bra kondis har dom, f-n vad dom dansade, Christer Lindarw var på scenen nästan hela tiden, jag förstår inte hur han orkar med dom smala benen. Nytt för i år är att Lars-Åke "Babsan" Wihelmsson också är med och han gjorde sitt han också.

En häftig show och en bra kväll. Tack Estrid och Torbjörn.

Hans, som glömde att det inte var tjejer som dansade.

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Mina gamla favoriter!! Jag blir riktigt avis faktiskt! Men någon gång ska jag nog få tummen ur och se dem igen.
Kram E.