tisdag 15 mars 2011

Äntligen !!!!

Vinstlotten.


Nu har det hänt, jag har vunnit pengar! Döm om min otroliga glädje när jag skrapade min tia-lott och fick se att jag hade tre lika! Sedan dom första glädjeyttringarna ebbat ut så upptäckte jag nästa sak som nästan blev för mycket, vinsten var dessutom dubbelt upp, visst är det otroligt jag vann tjugo kronor!

Det är klart man är glad, men säg den glädje som bara är glädje, jag kom på, "vad i hela friden ska jag göra med pengarna". Jag har inte haft några problem tidigare med penningplacering eftersom det inte funnits något att placera, men nu finns det! Frågan är ska jag återinvestera i en ny lott eller ska jag helt enkelt rajta upp pengarna? Nu är det lätt kom jag på, jag vann ju dubbelt upp! Så nu är det bestämt, en ny lott och för resten blir det lite rajta upp.

Hans, som har penningbekymmer eller kanske "vad ska jag skriva om bekymmer".

Inga kommentarer: