tisdag 17 maj 2011

Tur vi har bilder.

Under bordet.


Här ser ni hur vårt yngsta barnbarn äter smulor under köksbordet, nu är hon inte tvungen till det för att överleva, se det bara som ett mellanmål.

Det är ju nu en dryg vecka sedan vi kom hem från Frufällan och visst saknar vi er, men vi har mycket bilder som vi kollar på ibland så vi glömmer inte bort er.

Här är det i dag lite tråkigt väder, det har regnat i natt och det skadade nog inte om man ska tänka på växtligheten, det är länge sedan det kom regn. Vi hade vissa planer på att åka till kolonilotten men man är inte så ivrig nu när det är gråmulet och tio grader plus. Jag går runt och tittar ut åt alla vädersträck, det verkar i alla fall klarna upp så det blir nog att plocka fram cyklarna och dra en vända till kolonilotten, man får motion i alla fall.

Det finns saker att göra på lotten nu, i dag tror jag att vi sätter morotsfrön, sedan finns det mycket grävning i trädgårdslandet, nu känner jag att jag börjar bli lite inspirerad så jag tror att jag stänger ned datorn och hämtar cyklarna från cykelförrådet, man får inte slöa till då blir man lat.

Hans, som säger hej på ett tag.


1 kommentar:

Elisabeth sa...

Skönt att du är frisk!

Kram Elisabeth