onsdag 20 oktober 2010

Katalog.

Mycket grejer finns det!

Jag passerade förbi Teknikmagasinet i går förmiddag och fick se att dom hade en katalog som jag inte införskaffat, den är inte ny utan i stället snart utgången, faktiskt sommaren och hösten 2010 med andra ord kommer det säkert snart en ny.

När jag kom hem började jag bläddra lite smått i den, det tog resten av dagen! Vad mycket grejer det finns, och dessutom saker som man knappt klarar sig utan, även om det är något som man inte ens visste att det fanns så tänker jag "varför har inte jag en sån där". Ett exempel är rött duschgel,som levereras i en riktig blodpåse med text på "Blood Shower Gel" som egentligen är vanligt duschgel men med blodigt utseende, hur har man klarat sig utan det hela livet, ofattbart!

En annan fantastisk sak,"Toalettnavigering", det är nattbelysning för toalettstolen! Den fästes på insidan av toalocket och lyser automatisk upp när man närmar sig, i grönt om sittringen är nere, i rött om den är uppe, som alla förstår behöver man aldrig mer hamna halvvägs ner i kröken när man sätter sig halvsovande på toaletten sedan man skaffat en sån. Även om det aldrig varit något större problem för mig så känns det underbart.

Katalogen har även roliga beskrivningar t. ex. det finns en grej som heter Orgasmatron som beskrivs så här: Så nära du kommer, utan att gå hela vägen. Utomäktenskaplig njutning, utan påföljande bikt. Visst är det kul, jag tycker det.

Så lätt kan man roa sig om man har gott om tid och dessutom är lättroad, så hämta en katalog den är gratis.

Hans, mycket lättroad.

Inga kommentarer: