fredag 6 mars 2009

Filmen.

Ja då har vi sett fimen "Män som hatar kvinnor".

Den var inte så tokig,vi har ju läst boken så man visste vad som skulle hända men det är inte så dumt, man har liksom full koll då. Jag tycker att dom fått till det bra, Lisbeth Salander är helt efter boken och en behållning i filmen, hennes datakunskaper skulle jag vilja ha, alltid skulle jag väl hitta något konto att tömma, eller i alla fall nagga lite i kanten.

För alla som inte sett det så vann Luleå Hockey första slutspelsmatchen med 5-1, grattis, bli inte för kaxiga nu det brukar straffa sig. På lördag åker dom ner till Göteborg för nästa match och jag tar för givet att alla med tidigare anknytning till Luleå åker dit och hejar på Luleå.

Hans, nöjd med film och match.

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Åker dit gör jag inte men jag håller en tumme heeela dagen! :)