onsdag 25 mars 2009

Nu går det tungt.

För några veckor sedan planterade vi påskliljelökar med den beräkningen att dom skulle blomma till påsk. I dag ser dom ut enligt bild! Det är två och enhalv vecka till påsk, även om jag är en obotlig optimist så har jag svårt att tro att dessa just nu fantastiska påskliljor kommer att blomma under påskhelgen. Till råga på eländet satte jag pingstliljor lite senare med sikte på pingst, den första slog ut i går. Eländets elände.

I morse när jag gick in på bloggen hade min besöksräknare försvunnit! Mera elände. Jag som tyckt att det varit så roligt att kolla om någon hälsat på, nu är ni hemliga gäster igen, ja hemliga var ni tidigare också men ni var en siffra. Meningen var att jag med er hjälp skulle hinna ikapp Magnus Uggla, han har snart tiotusen besök på sin blogg: http://www.magnusuggla.nu/ jag knaprade in, sist jag läste av min låg jag nästan på tvåhundra besök men nu är alla väck.

Nu ska jag gå ut på stan i ett soligt Luleå, om dagen fortsätter som den börjat blir jag väl överkörd av en långtradare utanför porten men i så fall är det säkert ödet.

Hans, inte så deppig som det låter.

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Håll dig inne är du snäll!!