fredag 13 mars 2009

Luleå Hockey.

Nu är förhoppningarna krossade, vi tar inte SM-guld i år! Det är det väl inte allt för många som trott heller men lite hopp fanns det väl om att vi skulle vinna den senaste matchen och få en ny match här i Luleå, men så blev det inte och jag som nu inte är något fanatiskt Luleå Hockeyfan måste erkänna att med mina ögon sett så var Frölunda det bättre laget och då är allt okey trots domartabbarna. Lite märkligt är det att domare, sekretariat, strafftidtagare och domarkontrollant inte kan reglerna, dom lever ju i det livet hela tiden. Nu skiter jag i det vi kommer igen nästa år.

Opps, jag kom på en sak, vi kanske tar SM-guld i dambasketen. Det ska vi nu hålla tummarna för. Nu är jag själv överraskad över hur mycket idrott jag helt plötsligt skriver om utan att egentligen nu för tiden vara speciellt varken insatt eller särskilt intresserad, men man dras väl med.

I alla fall så är idrottsköret slut för denna gång, nästa blogginlägg kommer att handla mer om saker som jag själv är intresserad av t.e.x hur jag mår och kanske vad jag ska äta till frukost på söndag, missa inte det!

Hans, svagt idrottsintresserad.

1 kommentar:

Pila sa...

Ja, att du var så idrottsintresserad hade man ju ingen aaaning om. Väntar med spänning på vad det blir till fruktost på söndag. Kram Pia