torsdag 19 mars 2009

Strip 6

Jag antar att yngre människor har svårt att förstå dels vad som menas och dels vad som är roligt med det här, för mig och alla andra som är i min ålder är det en realitet p.g.a sämre balans, jag förstår vad som menas men däremot måste man nog vara yngre för att se det roliga i det att det är svårt att ta av byxorna stående på ett ben, jag tycker det är svårare att ta på dom. För bara något år sedan tänkte man inte ens på att man klarade av att stå på ett ben utan att tappa balansen men nu blir man lite uppmuntrad de gånger man upptäcker att man gjort det utan problem. Jag är glad att jag har bra balans när jag står på båda benen.

Lite rolig var Viktor.

Hans, som gjort snabbvisit i verkligheten.

2 kommentarer:

Pila sa...

Ja, det var flera bra låtar i år faktiskt. Mycket mer än det brukar vara. Själv är jag ju lite schlagernörd och tycker det är kul med dom här tävlingarna. Ettan o tvåan var helt klart bra val, vilken känsla Carolina hade. Jag gillade även Alcazar och Sarah D-F.
Ha en härlig dag. Kram Pia

Pila sa...

Oops, min kommentar om melodifestivalen hamnade visst på fel inlägg, nåja du förstår nog.
Hälsn från mej som är lätt förvirrad/ P