söndag 7 februari 2010

En helkväll.


Sissela Kyle!

I går uppträdde Sissela Kyle på Kulturens Hus i Luleå och vi var där! Vilken show, hon var fantastiskt bra, vi njöt av varje minut som vi fick vara med. I nästan två timmar var det full rulle på scenen, inte en död minut. Hon är rolig, glad, sympatisk och ibland också allvarlig, jag har bara sett henne i tv tidigare och så här var hon mycket bättre, hon har en otroligt bra kontakt med publiken speciellt med Lars som hon gick ned och satte sig i knä hos, då ångrade jag att jag satt mitt i en rad och således oåtkomlig för närmande av den arten.

Ett tips till alla som inte sett henne och har möjlighet att se henne live, gå och se showen, den är värd entrén flera gånger om.

Vi var ett helt gäng som följdes åt till Kulturens Hus, jag och min fru, Stefan, Karin och sist men inte minst Birgitta och K-H som dessutom bjöd hem oss på mat efter föreställningen. Det hela började kl. 15,00 och vi kom hem kl. 20,30, så med andra ord hade vi en toppenlördagseftermiddag.

I dag har vi varit på promenad till Doris och Bosse, lite kallt men strålande sol så det var skönt.

Hans, nöjd med helgen.

Inga kommentarer: