tisdag 2 februari 2010

Promenad.

Vem kan det vara?

Det går trögt med motionspromenader nu för tiden, är det inte tjugo minusgrader och snålblåst så är det snöstorm. Sådana dagar är det lätt att hitta på något som gör att man inte har tid att gå ut och gå.

Men i går var det bara tolv minus och vindstilla så då bar det iväg, som jag skrivit tidigare går vi åt var sitt håll när vi går Hälsans stig och möts ungefär halvvägs, bilden visar ett sådant möte, så ser min fru ut på trehundra meters avstånd. Visst är hon söt?

Det är ungefär på det avståndet jag känner igen henne, jag blir glad när jag upptäcker henne då vet jag att än är det fart på gumman. I går var hon lite kall om näsan annars var det full fart.

I dag är det snöstorm så det blir nog ingen promenad. (Storm är nog en överdrift men nog blåser och snöar det)

Hans, inomhus i dag.

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Ja, hon är så liten och söt så där på håll! :)
Kram E.

Hansinga sa...

På håll?
Kram pappa.