tisdag 21 juli 2009

Barnbarn.

Ja, då är vi morföräldrar igen, det känns bra, vi har ju inte så himla mycket barnbarn än och troligen blir det inga fler så nu får vi börja vänta på barnbarnsbarn, kör hårt grabbar.



Men nu blev det inte en grabb utan i går morse kl. 06,05 fick vår dotter en flicka som vi inte sett än annat än på ett MMS där hon var liten som en pissmyra, jag kunde inte ens avgöra om hon var lik på min släkt men det tar jag för givet vi har starka gener.



Det är skönt att det är klart så man slipper gå omkring och tänka på det, inte för att jag vet vad jag ska tänka på nu men det ordnar sig nog, jag har så dåligt minne så jag kan filosofera på samma sak flera dagar å rad och det känns lika nytt varje gång det poppar upp.



Nu kom jag ifrån ämnet. Här är det: Grattis Elisabeth och hela din familj. Den enda risken är att den nya familjemedlemmen kommer att bli lite bortskämd men det kanske hon har gjort sig förtjänt av eftersom hon är så efterlängtad.



Hans och Inga, glada i dag.

2 kommentarer:

Ylva sa...

Härligt! Misstänkte nästan det då jag såg att hon inte skrivit på sin blogg på ett par dagar! Kul med en flicka den här gången! Hälsa henne och familjen så gott... //Ylva

Elisabeth sa...

Tack, pappa! Nu ska jag uppdatera min blogg! :)

/ Elisabeth