söndag 26 juli 2009

Nelly.

Nelly Sofia Elisabeths fötter.


Ja så heter hon det senaste barnbarnet, jag skrev ju att jag inte skulle lägga ut bilder på henne eftersom jag tyckte det var moderns område men nu har den stolta modern lovat mig att välja ut och lägga upp bilder på min blogg. Ett mycket modigt beslut måste jag säga men jag ska försöka sköta mig så inte tillståndet blir indraget.


Som ni ser börjar jag lite försiktigt, ska försöka söka mig uppåt så alla får se att näsan sitter där den ska, det gör den men jag ska bevisa det. Varför nu fötterna? Naturligt vis har det en mening som allt jag gör(kraftig överdrift). Jag har sökt om det finns någon likhet med mig men dom är ju så små i den där åldern så det är svårt, men fötterna, visst är dom lite stora? Inte som mina förtiosexor men med tiden kanske, där har vi likheten!


Hans, som spridit en gen!



Inga kommentarer: