onsdag 29 juli 2009

Släktträffen.

Bert-Olov grillar.


Det var ingen stor släktträff, man kan nog säga att det var en miniträff i tredubbel bemärkelse, dels var vi bara fyra deltagare, sedan var det min lillebror som kom på besök och dessutom är han mindre än mig, alltså miniträff.

I alla fall var min bror med fru ute på semesterresa med husvagn och på fredag eftermiddag landade dom på parkeingen på kolonilottoområdet där vi befinner oss varje dag nu för tiden. På kvällen var dom hemma hos oss inne i stan( husvagnen stod kvar på parkeringen) . Lördag åkte vi ut till lotten där vi så att säga träffades till och från hela dagen för att på kvällen bli bjuden på middag i husvagnen, Bert-Olov grillade, det var mycket gott, han är trots att han är lillebror bättre på grillning än jag så han brukar alltid lyckas, det gör jag också ibland.


På söndag åkte dom hemåt så då var den släktträffen över.


Hans, tillbaka i vardagen.




Inga kommentarer: