fredag 10 juli 2009

Tack.


Tack till den eller de som hade bättre kontakt med vår Herre än vad jag har, och Herre Gud vilken respons, i går kväll vräkte regnet ned, jag har inte kollat regnmätaren än men det verkade som om det kom en hel del.
Ett litet aber var det, med regnet kom det vind av dignitet storm, var det nödvändigt? Apeln som vi har utanför altanen såg ut som om den skulle ryckas upp med roten och segla iväg till sjöss, nu gjorde den inte det, tack.
Jag förstår dina tankar, de dina skulle ha svar på sina böner men till mig ville du ge en fingervisnig om vad du kan göra för att straffa oss otrogna.
Hans, imponerad av internets slagkraft.

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Jag har lite tumme med vädergudarna, men jag glömde det där med blåseriet. Trodde inte man måste vara SÅ noga i sin bön.

Så, vassego´!

Kram E.